Doradzamy na każdym etapie pracy – od koncepcji po logistykę gotowego produktu. Każdy projekt planujemy w najdrobniejszych szczegółach, aby efekt końcowy spełniał oczekiwania naszych Klientów i przyczyniał się do ich sukcesu sprzedażowego.
Realizujemy niestandardowe projekty w oparciu o najbardziej spektakularne pomysły naszych Klientów.
Nie pozwalamy sobie na błędy. Wprowadzając projekt w życie jednym z kluczowych etapów jest stworzenie prototypu, który ułatwia naszym Klientom finalną ocenę produktu końcowego niwelując obawy związane z funkcjonalnością i jakością.
Nasze realizacje wykonujemy z różnorodnych materiałów. Drewno, metal, karton i tworzywa sztuczne, pozwalają nam zbudować niemalże dowolną bryłę w każdym kolorze.
Wiemy jak cenny jest czas naszych Klientów i rozumiemy ich oczekiwania w odniesieniu do innowacyjnych rozwiązań, jakości i użyteczności produkowanych przez nas materiałów. Dlatego stworzyliśmy proste zasady gwarantujące sukces w kreowaniu innowacyjnych i funkcjonalnych materiałów wsparcia sprzedaży.
Brief to pierwszy etap do osiągnięcia celu.
Wywiad rynkowy dostarcza nam informacji o ograniczeniach i preferencjach konsumenta. Nie poprzestajemy jednak na tym. Do naszych projektów zapraszamy merchandiser’ów, którzy na co dzień obserwują rotację produktów.
W oparciu o wywiad rynkowy i oczekiwania klienta precyzujemy charakter materiału i jego przeznaczenie.
Istnieje szereg czynników, które wpływają na funkcjonalność ekspozytorów. Oprócz niewątpliwie istotnego czynnika jakim jest kwestia wizerunkowa, należy skupić się na miejscu przeznaczenia i grupie docelowej. Nasze materiały wsparcia sprzedażowego to przede wszystkim skuteczne narzędzia w komunikacji z klientem.
Przystępujemy do wykonania prototypu w oparciu o wyżej wymienione założenia. Wizualizacja daje jedynie namiastkę efektu końcowego, nie można jej dotknąć, ani w pełni ocenić funkcjonalności projektu. Nam zależy na pełnym zadowoleniu naszych Klientów, dlatego dostarczając im prototyp dajemy im gwarancję powtarzalności materiałów w produkcji seryjnej.
To nasz mały wkład w wielki sukces naszych Klientów i misja naszej firmy, która zakłada harmonijny rozwój wzajemnie satysfakcjonujących relacji z Klientami zapewniając im innowacyjne produkty i rozwiązania merchandisingowe.